نقش كيفيت بر برند سازي

نقش  كيفيت بر برند سازي

نقش كيفيت بر برند سازي

عنوان مقاله: نقش كيفيت بر برند سازيفرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۲۷
شرح مختصر:
نقش برند يا عنوان تجاري در نفوذ و ماندگاري در بازارهاي مصرف، براي توليدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است. کارشناسان اقتصادي و اجتماعي معتقدند که وقتي يک کالاي تجاري با برند ويژه خود در بازارهاي مصرف موجب جلب اعتماد خريداران مي­شود، درواقع باعث وفاداري مصرف­کنندگان به تداوم خريد آن کالا شده است. بنابراين، اعتماد به يک برند به‌معناي وفاداري به…